نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌هادر ویندوز 8

 در ویندوز 8 و در محیط Modern UI اپلیکیشن‌هایی به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. همچنین از طریق Store می‌توان اپلیکیشن‌های جدیدی را بر روی ویندوز نصب کرد.نسخه‌های جدید این اپلیکیشن‌ها نیز پس از چندی توسط سازندگان منتشر می‌شوند. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 از طریق Store ویندوز و به صورت تکی یا یکجا بپردازیم.

بدین منظور:


ابتدا در صفحه‌ی Start اپلیکیشن Store را اجرا کنید.
سپس در بالای صفحه بر روی Updates کلیک نمایید. در مقابل Updates تعداد اپلیکیشن‌های مورد نیاز به به‌روزرسانی درج شده است.
اکنون از تیک خوردن اپلیکیشن‌های مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و بر روی دکمه‌ی Install کلیک کنید.
حال منتظر باشید تا نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌ها از اینترنت دانلود شده و بر روی ویندوز نصب شوند.

منبع:tarfandstan.com

 


موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:32 ] [ mohamad ]
[ ]

مهم ترین فایده عزاداری های محرم !

باز محرم شد و شور نوای حسینی به پا خواسته است، محرم که می شود در رگ های مرده ما خون می دود، در چشم های خشک شده ما  چشمه اشک به جوشش می آید و باران حیات بخش عشق حسینی بر قلب های قفل شدیمان باریدن می گیرد و ما زنده می شویم.

محرم که می شود سرزمین ها، شهر ها و روستاها از سکون و سکوت در می آیند و جانی دوباره می گیرند، شور محرم که به پا می شود عقل ها انگشت حیرت به دهان برده و در عجب می مانند که این چه سودایی است که پس از قرن ها هنوز اینگونه تازه است؟

وقتی شور محرم به پا می شود و شهر سیاه پوش عزا، خیلی ها به این می اندیشند که این عزاداری ها پس از این همه سال چه تأثیری برای این مردمان دارد؟ اصلا چرا ما باید عزا داری کنیم؟  

دلایل عزاداری برای امام حسین علیه السلام بسیار زیاد است که آن را می توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد، ما در اینجا به یکی از آن دلایل اشاره می کنیم که شاید مهم ترین دلیل هم باشد.

بقیه در ادامه مطلب...



موضوعات مرتبط: مذهبی ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:19 ] [ mohamad ]
[ ]

تکنیک های آرایشی برای 10 سال جوان تر شدن !

 ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟ 
یعنی اینکه تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد.
 


موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:12 ] [ mohamad ]
[ ]

صورت تان را با مواد طبیعی زیبا کنید !

 یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.

 

داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازمواد غذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. مهم ترین نکته درباره غذاهای طبیعی این است که این غذاها فاقد مواد نگهدارنده، شیمیایی یا اسانس هایی است که در بسیاری از محصولات تجاری وجود دارد. می توان از این مواد غذایی طبیعی برای معالجه به صورت طبیعی استفاده کرد و البته این مواد غذایی راهی سریع برای رسیدن به زیبایی در خانه هم هستند.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...



موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:8 ] [ mohamad ]
[ ]

از این اشتباهات مهم در دوران نامزدیتان دوری کنید !

 

اصل مهم در دوران نامزدی، شناخت دو طرف از یکدیگر است. این شناخت باید در پایان دوره به شناخت کاملی از شخصیت طرف مقابل تبدیل شود و به گونه ای که جنبه های مختلف زندگی دختر و پسر برای یکدیگر آشکار شود. بر این اساس رابطه ادامه یابد.
هر دو طرف باید شناخت از یکدیگر را مقدم بر هر مساله دیگری بدانند اما گاهی با تصمیمات عجولانه و احساسی این شناخت منجر به یک رابطه درست نمیشود.
 



موضوعات مرتبط: روانشناسی ، خانواده وازدواج ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:59 ] [ mohamad ]
[ ]

اس ام اس تسلیت محرم

 

 تا قیامت ز قیام تو قیامت برپاست

از قیام تو پیام تو عیان است هنوز
همه ماه است محرم ، همه جا کرب و بلاست
در جهان موج جهاد تو روان است هنوز . . .
آغاز محرم و ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تسلیت محرم♦♦♦♦♦♦♦♦♦


خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما / باز نام تو شده زینت هر محفل ما
جز غم عشق تو ما را نبود سودایی / عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . .
♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تسلیت محرم♦♦♦♦♦♦♦♦♦


تا بال و پر عشق به جانم دادند / در وادی عاشقان مکانم دادند
گفتم که کجاست کعبه اهل ولا  / درگاه حسین را نشانم دادند
ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تسلیت محرم♦♦♦♦♦♦♦♦♦



موضوعات مرتبط: اس ام اس جدید ، مذهبی ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:43 ] [ mohamad ]
[ ]

عزاداری، احیاء خط خون و شهادت

 

 
عزاداری، احیاء خط خون و شهادت، و رساندن صدای مظلومیت آل علی به گوش تاریخ است.
«اشك»، زبانِ دل است و «گریه»، فریاد عصر مظلومیّت.
رسالت «اشك»، پاسداری از «خون شهید» است.
عزاداران حسینی، پروانگانی شیفته نورند كه شمع محفل آرای خویش را یافته و از شعله شمع، پیراهنِ عشق پوشیده اند و آماده جان باختن و پرسوختن و فدا شدن اند.
عزاداری برای شهید كربلا، انتقال «فرهنگ شهادت» به نسلهای آینده است.
عزاداری، شور و عاطفه را از شعور و شناخت، بر خوردار می سازد و ایمان را در ذهن جامعه هوادار، زنده نگه می دارد.
عمیقترین پیوندها میان عقل و عشق و عاطفه و برهان، در سایه عزاداری برای عاشورا شكل می گیرد.
«منا» یك قربانگاه بود، و... «كربلا»، قربانگاهی دیگر تنها هاجر و ابراهیم نبودند كه «اسماعیل» را به «مذبح» آوردند، محمد و علی و فاطمه(ع) نیز «حسین» را به قربانگاه عشق فرستادند.
برای رسیدن به كربلا، باید اراده ای آهنین، قلبی شجاع و عشقی سوزان داشت و در این سفر، باید رهتوشه ای از صبر و یقین، پاپوشی از توكّل، سلاحی از «ایمان» و مَركبی از «جان» داشت، تا به منزل رسید، چرا كه راه كربلا، از «صحرای عشق» و «میدان فداكاری» و پیچ و خم خوف و خطر می گذرد.
زائر حسین(ع) باید تمثیلی از شداید و رنجها و سوز و گدازها و خوف و عطشها را در خویش پدید آورد و كربلایش «كرب» و «بلا» باشد.
دانشگاه كربلا باز است و شاگرد می پذیرد، از هر جا كه باشد، هركه باشد...
محرّم، فروردین جانهاست و بهار ایمانهای سست شده و طراوت اندیشه های مرده و افسرده و خوابیده، و شكوفایی غنچه های بسته بیداری و آگاهی و ایثار و فداكاری است.
محرّم، وجدان همیشه بیدار تاریخ، و گلوی هماره فریادگر زمان است.
محرّم، ماه پاسداری از حرمت انسان است.
محرّم، حریم ایمان و حصار قرآن است.
محرّم، اهرم حركت دهنده انسانها و پدیدآورنده شورشهای شیعی و نهضتهای علوی و قیامهای مكتبی است.
حسین(ع) پیامهای شفابخشش را، همه ساله بر بالهای سرخ شهادت می نویسد و پیكهای رهایی را بر موجهای محرّم و عاشورا سوار می كند.
كلاسهای كربلا كه در همه جاست حتی بدون یك روز تعطیلی، به من و تو و به همه آنانكه به نجات «انسان» می اندیشند، می آموزد. چرا كه : هر روز عاشوراست و هر جا كربلاا
«غدیر علی»، «حرای محمّد» است، در جلوه ای پس از بیست و سه سال.
«عاشورای حسین»، دادخواهی غدیر علی(ع) است، پس از نیم قرن مظلومیّتِ حقّ.
«عاشورا»، سقّای تشنه كامانِ عزّت است،عاشورا، انفجاری از نور و تابشی از حق بود كه بر «طور» اندیشه ها تجلی كرد و «موسی خواهان» گرفتار در «تیهِ» ظلمت را از سرگردانی نجات بخشید.
عاشورا درخششی بود كه در دل دشمن، ترس ریخت و در دل دوست، امید آفرید و مردگان را بیدار ساخت و غافلان را به هوش آورد و «شب» را تا پشت دروازه های شهر شرك و قلعه نفاق، تاراند.
گرچه در آن نمیروز سرخ، در آن صحرای آتشگون، در آن كربلای «آزمایش»، قیام قیامت در خون نشست، ولی فریاد رسایت در عمق زمان برخاست.
ای حسین!... گرچه در آن «نینوا» نای حقیقت گوی تو را بریدند، امّا ... نوای «حق، حقِ» تو در تاریخ، همچنان ماندگار شد و جاودانه ماند.
ای حسین! كربلای تو، انقلاب آموز و انسان ساز نسلها و قرنها و سرزمینها بود و عاشورای تو، بارور سازنده لحظه ها و روزها و سالها.
حسین(ع) مرگ را «پل عبور» به آخرت می دانست و «بقا» را در «فنا» می جست و «پیروزی» را در «شكست»! «زندگی» را در «مرگ» می دید و «ماندن» را در «رفتن» و «حضور» را در «غیبت» می شناخت و «شهادت» را حضور جاودانه در تاریخ می دانست و مرگ را برای فرزندان آدم، همچون گلوبندی زیبا برسینه دختری جوان، شایسته می دید.
حسین(ع) شناگر دریای خون بود و رهپوی وادی عشق. و در قربانگاه خود، در آخرین لحظات نیز، سرود توحید و رضا خواند.
حسین(ع)، كربلایی نیست، جهانی است.
حسین(ع)، هم «راه» است و هم «راهنما». هم كاروان است و هم قافله سالار.
حسین(ع)، كشتی نجات و مشعل هدایت است.
هنوز هم بشریّت، تشنه درسهای «مكتب عاشورا»ست، مكتبی كه الفبای آن، فداكاری، جانبازی، خلوص و خدامحوری است.
حسین(ع)، چشمه ای از حقیقت و حرّیت است كه تا ابد كام تشنگان آزادی را سیراب می سازد.
 


موضوعات مرتبط: مذهبی ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ mohamad ]
[ ]