عکس: شباهت دیدنی جواد رضویان و دخترش

 جواد رضویان به همراه دخترش یامین.



موضوعات مرتبط: عکس ، عکسهای بازیگران ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, ] [ 12:46 ] [ mohamad ]
[ ]

زیباترین لبخند...

 تا بارگزاری کامل تصویر صبور باشید



موضوعات مرتبط: عکس ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 15:8 ] [ mohamad ]
[ ]

لامبورگینی دیوانه کننده ۴ میلیون دلاری!

 این تصویر Veneno است. جدیدترین خودروی شرکت مشهور ایتالیایی. یک ماشین ۴ میلیون دلاری قرار است فردا به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی بشود اما رسانه ها نتوانسته اند تا آن زمان صبر کنند و خبر آن امروز لو رفته. پیش از آنکه درهای نمایشگاه باز شود.


ماشین جدید لامبورگینی ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در واقع بر اساس مدل Aventador ساخته شده که با قیمتی حدود ۴۰۰ هزار دلار فروخته می شود. موتور آن 6.5-liter V12 است و هفت دنده دارد. قیمت بسیار گران آن به خاطر بدنه آن است که لامبورگینی بیشتر آن را از فیبر کربن ساخته.

جالب است بدانید که فقط ۳ عدد از این خودرو ساخته خواهد شد بنابراین اگر دلتان می خواهد یکی از آنها را بخرید باید عجله کنید!


بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند.

در مدلی که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده از سه رنگ اصلی پرچم ایتالیا استفاده شده است. سفید، قرمز و سبز. این یک مدل آزمایشی است و فعلا به فروش نمی رسد.

شرکت لامبورگینی به نامگذاری مدل هایش بر اساس گاوهای جنگی علاقه زیادی دارد. نام Veneno از یک نام اسپانیایی برای یکی از سریع ترین گاوهای مسابقه گرفته شده. این گاو خشمگین در سال ۱۹۱۴ یک قهرمان گاوبازی را در صحنه مسابقه کشته است. 



موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:47 ] [ mohamad ]
[ ]

قوانین دیکتاتورانه در بسکتبال!!!

 یکی از مزایای دیکتاتور بودن این است که هیچ کاری احمقانه یا دور از دسترس به نظر نمی رسد. یک دیکتاتور همه آنهایی که کارهای او را احمقانه می خوانند را یا به زندان یا سر به نیست می کند و از سوی دیگر تمام منابع کشور در اختیار دیکتاتور است پس هر چه بخواهد می کند. 

دیکتاتورهای کره شمالی در بین دیکتاتورهای دیگر دنیا یک استثنا هستند. از کیم ایل سونگ گرفته تا کیم جونگ ایل تا الان که نوه 28 ساله این خاندان پرشکوه در حال حکومت بر کره شمالی هستند، هر کدام داستان خودشان را داشته و دارند. 

اطلاعات عمومی مردم دنیا از قطب جنوب بیشتر از کره شمالی است. در مورد این کشور تقریبا هیچ کس چیزی نمی داند جز بمب اتم و اینکه مردم از گرسنگی در حال مرگ هستند. در سال های اخیر چند نفر از سیاستمداران و افراد سرشناس غربی برای مدت بسیار کوتاهی به کره شمالی سفر کرده اند اما در این سفرها هیچ گاه یک آمریکایی با رهبر این کشور ملاقات نکرد؛ تا اینکه هفته پیش عجیب و غریب ترین آمریکایی به کره شمالی دعوت شد تا با رهبر این کشور ملاقات کند. دنیس رادمن یکی از بهترین مدافعان تاریخ بسکتبال NBA و از اعضای تالار مشاهیر بسکتبال آمریکا هفته پیش به کره شمالی رفت و با کیم جوگ اون ملاقات کرد.


 

این ملاقات تعجب بسیاری از تحلیلگران مسائل کره شمالی را برانگیخت ولی اکنون که می دانیم کیم جونگ اون از طرفداران پروپاقرص NBA است تعجب نمی کنیم. دنیس رادمن که چند روز است به آمریکا برگشته چیزهایی درمورد کره شمالی می داند که شاید تحلیلگران CIA هم ندانند.

 در یک مصاحبه تلویزیونی دنیس رادمن گفت کیم جوگ اون از او خواسته که به اوباما بگوید به او تلفن کند! اما این عجیب ترین چیزی نیست که دنیس رادمن در این سفر کشف کرده. کیم جونگ اون به دلیل علاقه بسیار شدیدی که به بسکتبال دارد قوانین بسکتبال در کره شمالی را به شکلی که خودش دلش می خواهد تغییر داده تا بازی هیجان انگیزتر شود.

نمونه ای از تغییرات قوانین بسکتبال در کره شمالی

- دانک سه امتیاز دارد
- شوت سه امتیازی که به صورت مغزی وارد حلقه شود (به حلقه بسکتبال برخورد نکند) چهار امتیاز دارد
- گلی که در سه ثانیه آخر بازی به ثمر برسد هشت امتیاز دارد
- پنالتی که گل نشود یک امتیاز منفی خواهد داشت

اگرچه در نگاه اول این موضوع که یک دیکتاتور قوانین بسکتبال را آن هم این شکل مسخره عوض می کند ابلهانه به نظر می رسد ولی اعتراف می کنم بسکتبال آنطورکه در کره شمالی بازی می شود باید بی نهایت هیجان انگیز باشد؛ خصوصا سه ثانیه آخرش.



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:38 ] [ mohamad ]
[ ]